Förändring av TV-tjänst
Merparten av Östersundshems lägenheter har via antennuttag varit försedda med tv-tjänst från Sappa. Vi moderniserar nu våra tjänster vilket innebär att tv-tjänsten kommer att gå via bredbandsnätet istället och i och med detta byter vi leverantör till Telia.
Fram tills bytet sker i ditt område är det fortfarande Sappa du vänder dig till om du har problem kopplat till det analoga grundutbudet samma sak gäller om du har digital-tv från Sappa.
Sappa tel. 0774-44 47 44.
Brunflo blir det första området som berörs, för övriga hyresgäster sker förändringen 2024. Alla som berörs får ett brev från Telia med detaljerad information när det närmar sig.
Läs mer här
Fram tills bytet sker i ditt område är det fortfarande Sappa du vänder dig till om du har problem kopplat till det analoga grundutbudet samma sak gäller om du har digital-tv från Sappa.
Sappa tel. 0774-44 47 44.
Brunflo blir det första området som berörs, för övriga hyresgäster sker förändringen 2024. Alla som berörs får ett brev från Telia med detaljerad information när det närmar sig.
Läs mer här
Följ inlägget
1
följare
Att det är driftstopp vet vi. Men varför, varför tar det så lång tid att åtgärda? Vi får inga svar av våra bredbandsleverantörer mer än driftstopp och nya sluttider. Under tiden betalar vi för ingenting.
För störningar på TV är det Telia du kontaktar för störningar i basutbudet. Har du fler kanaler utöver basutbudet så kontaktar du din leverantör.