Har min felanmälan kommit in

Har ingen el i mitt uttag i garaget. Har anmält till aimo park 2 gånger men inget händer. Har ni fått anmälan? Och det hänger en lust utanför 

Cissi

Kommentarer

  • Då vi inte vet vilket garage du hyr kan vi inte svara på frågan. Alla frågor som rör garage, parkeringar, carportar, motorvärmare och så vidare, måste du kontakta Aimo Park om. Be dem om ett ordernummer så är det lättare för dem att hitta ärendet om de måste söka efter status för ärendet.

    Om vi på Östersundshem ska kunna se om en order från Aimo Park eventuellt kommit till oss för hantering, måste vi veta objektsnummer för platsen du hyr av dem, och helst också ordernummer för ärendet för att kunna hitta. Du måste då mejla oss om detta via info@ostersundshem.se eller ringa 063-140400. Vi besvarar ej personliga frågor via forumet.
    Susanne

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.