köpoäng

Vart ser man sin nuvarande köpoäng?
Marcus

Kommentarer

  • Hej. När du loggar in på vår hemsida så kommer du till "Mina sidor" här ser du aktuell kötid/köpoäng.
    Maria
  • Vart exakt ser man sin kötid, jag hittar det inte 🤔. Ser ingen flik för det under mina sidor
    Annette
  • Direkt när du loggat in på Mina sidor så kommer du till den sidan. Det står 'Din kundstatus' mitt på sidan och där under ser du din köpoäng
    Gunilla
  • hur och vart förlänger jag min bostadskö hos er
    KARIN
  • Du uppdaterar kötiden genom att logga in på Mina sidor (uppdateringen sker automatiskt när du loggar in). Det får inte gå mer än 364 dagar mellan dina inloggningar. 
    Här finner du mer om vårt kösystem​​​
    Daniel
  • Hur samlar man poäng ?
    Inger
  • Du samlar köpoäng genom att registrera dig på "mina sidor" på vår hemsida. För att behålla sina köpoäng måste du logga in minst 1 gång per 12-månadersperiod.
    Här kan du läsa mer om detta: https://www.ostersundshem.se/sok-ledigt/sa-soker-du-lagenhet/
    Susanne
  • Hur länge ska man stå på kö för att få lägenhet,jag har stått på kö i 6 år och har mer än  2000 köpoäng.
    Noor
  • När anmälningstiden för att visa intresse till våra vanliga hyresrätter har passerat så skickar vi erbjudande till de 10st sökande med längst kötid. I beskrivningen som du kan se för varje annons, hittar du ett beräknat snitt för den kötid som kan krävas för att få ett erbjudande till objektet. Kötiden du behöver är svår för oss att beskriva mer direkt då det beror på alla de sökandes kötider. Är du bland de 10st som har längst kötid så kommer du att få ett erbjudande på din ansökan. Önskar dig lycka till med sökandet.
    Daniel
  • hur många poäng får man per månad?

    Irene
  • Du samlar 1 poäng per dag och du kan se ditt insamlade belopp direkt när du loggat in på Mina sidor.
    Daniel
  • Hej undrar bara över om man kan overföra  köp poäng till sina barn mvh
    Ronny
  • Det går tyvärr inte att överföra insamlade poäng. Kötiden är personlig för vardera sökande. Under Riktlinjer - Uthyrning, kan man läsa mer om bostadskö.
    Daniel
  • Hej, jag har loggat in minst 1 gång/år och nu när jag skulle logga in så behövde jag uppdatera mina uppgifter. När allt är klart så ser jag att mina poäng har nollställts. Hur är det möjligt?
    Josefine
  • Om du kontaktar oss via den e-postadress du registrerat på "mina sidor", eller ringer oss på 063-140400 helgfria vardagar mellan kl.10-12 eller kl.13-15, så kan vi se närmare på varför din kötid nollställts.

    Du kan läsa mer om orsaker som kan leda till att kötid nollställs, på vår hemsida:
    https://www.ostersundshem.se/sok-ledigt/sa-soker-du-lagenhet/

    https://www.ostersundshem.se/sok-ledigt/sa-soker-du-lagenhet/tre-nej-svar-nollstaller-kopoang/
    Susanne
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.