Bokning tvättstuga

Hej, vi ska få digitalt system för bokning av tvättstuga. Måste jag boka tvättstugetiden nere via displayen i  trappuppgången eller kommer det att fungera över nätet också?

Om någon har bokat en tvättstugetid och inte nyttjar den inom en viss ram kommer då detta pass att bli tillgängligt för andra?

Kommentarer

  • När det är dags för driftsättning ges information gällande inloggning till webbokning, den möjligheten finns alltid.

    Du kan starta din tvätt när som helst under bokade passet, men om den bokade tvättiden inte aktiveras blir den efter en tid till slut bokningsbar för andra. Då finns risken att du blir av med resterande tid av ditt pass om någon bokar över det.

    Gunilla
  • Hej. Jag har inte tillgång till webbokningen, när jag kommer in på sidan står det "404 Not Found". Är det bara jag som inte kan använda tvättstugan nu i över en månad eller?

    Tack!
    Konstantin
  • Vi utsattes för ett datorintrång den 21 mars i år och sedan dess har tyvärr webbokningen legat nere. Vi jobbar på att få igång det igen, men tyvärr är det oklart i dagsläget när det kommer att fungera.

    Så länge får du boka tvättid på digitala tavlan i trapphuset där tvättstugan ligger.
    Gunilla

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.