E-mail

Hej! Försöker anmäla min dotter i kö men hennes e-mail inte går igenom här! Vad har ni för regel
Zoziane

Kommentarer

  • Om det inte fungerar att lägga in en e-postadress när man ska registrera sig, kan det vara så att den e-postadressen redan är registrerad hos oss på en annan sökande. En e-postadress måste vara unik. Dubbelkolla så att inte du eller någon annan i familjen själv är registrerad med samma e-post. Det kan också vara så att din dotter redan är registrerad hos oss med den e-postadressen? Prova logga in med hennes hela personnummer och bank-ID om hon har det om hon inte minns sitt lösenord. Eller klicka på glömt lösenord så kommer ett nytt till den e-post som är registrerad.

    Om det ändå inte fungerar för henne, så kan man fylla i en anmälningsblankett till oss, så kan vi registrera henne härifrån. Blanketten hittar man i den svarta brevlådan utanför vår dörr här på Rådhusgatan 29 och när den är ifylld och signerad stoppar man den i brevinkastet som går in genom dörren, eller postar den till Rådhusgatan 29, 831 35 Östersund. Bor ni inte i Östersund så kan ni mejla oss er postadress så skickar vi en blankett med svarskuvert till henne.
    Susanne
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.