Tvättstuga

Varför fungerar ingen av tvättmaskinerna i tvättstugan? Strömmen fungerar men efter val av program så står de bara och blinkar och vill inte starta programmen.
Julia

Kommentarer

  • Det är svårt att svara på och om du upplever problem att starta tvättmaskinerna så kan du felanmäla. Felanmäler gör du via "Mina sidor" eller genom att ringa oss på 063-140400 helgfria vardagar mellan kl.10-11:45 eller kl.13-15. Om det är utanför våra kontorstider och det är akuta ärenden ringer du jouren på 063-137100. Vi tar inte emot felanmälningar via forum, chatt eller e-post.

    Läs mer om felanmälningar på vår hemsida: Felanmälan | Östersundshem (ostersundshem.se)
    Susanne
  • Fick det att fungera, men dock fungerar inte det att boka tid på hemsidan man ska kunna boka på. Ligger sidan nere eller är det något annat? När jag försöker komma åt sidan står det bara att tjänsten inte är tillgänglig
    Julia
  • Tyvärr kan det till exempel ske driftstörningar som slår ut vårt bokningssystem online, då kan man boka tvättstugan via bokningstavlan till tvättstugan. Kontakta gärna vår kundservice på info@ostersundshem.se eller 063-140400 för frågor som kräver personlig information.
    Daniel
  • Har fått information att det ska gå att boka tvättstugan via webben. Det har ju inte fungerat på flera år. Provade idag igen och det går inte. Är det inte användarnamn (hyresid)och fyrsiffrig kod?
    Eva
  • Det är olika i olika fastigheter hur det fungerar att boka tvättstugan. Ibland kan lösenord behöva bytas/uppdateras och ibland fungerar bokning endast via bokningstavla utanför tvättstuga eller trapphus. Om du har problem att boka via webben eller bokningstavlan, så får du felanmäla. Antingen genom att lägga en felanmälan via "mina sidor" eller genom att ringa 063-140400 helgfria vardagar mellan kl.10-11:45 eller 13-15.

    Susanne
  • Detta med nya bokningssystemet är ju katastrof. Va ner för att hämta min tvätt strax innan 20 och kom inte in. Provade blippa med nyckeln men det blinkar bara rött..... Är tiden ens i synk ?
    Vore önskvärt om saker och ting funkar. Men mina kläder får väl hänga kvar i torkrummet tills i morgon då jag blir tvungen att gå upp till 07 för att pinsamt möta personen som har tvättid då för att be att få komma in och hämta min tvätt som hängt hela natten ...... Finns en del att önska här ..... 🙁
    Jugga
  • Man ska komma in i tvättstugan under sin tvättid. Kommer du inte in under den tiden du bokat så felanmäler du till oss via "mina sidor" eller på vår telefontid som är helgfria vardagar mellan klockan 10-11:45 eller kl.13-15. Om det är efter kontorstid kan du felanmäla till jouren 063-137100.
    Generellt kommer man in i tvättstugan under sin egen bokade tvättid, men inte när tiden passerat och nästa tid börjat. Om man inte taggat sig in i tvättstugan under första timmen av sin tvättid kommer man inte heller in, då tiden avbokas i systemet så att tiden går att boka för vem som helst.

    I vissa fastigheter kommer man åt torkrummet under en timme efter tvättidens slut. Under den timmen har den som bokat tiden efter i tvättstugan, inte någon tillgång till torkrummet.
    Susanne

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.