Tvättstuga
Varför fungerar ingen av tvättmaskinerna i tvättstugan? Strömmen fungerar men efter val av program så står de bara och blinkar och vill inte starta programmen.
Följ inlägget
6
följare
Läs mer om felanmälningar på vår hemsida: Felanmälan | Östersundshem (ostersundshem.se)
Vore önskvärt om saker och ting funkar. Men mina kläder får väl hänga kvar i torkrummet tills i morgon då jag blir tvungen att gå upp till 07 för att pinsamt möta personen som har tvättid då för att be att få komma in och hämta min tvätt som hängt hela natten ...... Finns en del att önska här ..... 🙁
Generellt kommer man in i tvättstugan under sin egen bokade tvättid, men inte när tiden passerat och nästa tid börjat. Om man inte taggat sig in i tvättstugan under första timmen av sin tvättid kommer man inte heller in, då tiden avbokas i systemet så att tiden går att boka för vem som helst.
I vissa fastigheter kommer man åt torkrummet under en timme efter tvättidens slut. Under den timmen har den som bokat tiden efter i tvättstugan, inte någon tillgång till torkrummet.